Veelgestelde vragen garantie

Heb je een vraag over de garantie van onze producten? We hebben de meest gestelde vragen voor je verzameld. Klik op de vraag om het antwoord te lezen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met de dealer bij jou in de buurt.

Veel gestelde vragen garantie:

Jazeker, bij aanschaf van het waterfilter heeft u garantie op het product.

Alle onderdelen die inbegrepen zijn bij het Druppa Watefilter vallen onder de garantie.

  • 1 jaar na de aankoopdatum vervalt de garantie op de producten van Druppa.
  • Bij ondeugdelijk gebruik of het niet navolgen van de voorschriften en instructies in de handleiding vervalt de garantie op het Druppa Watfilter.

De aankoopnota of factuur van de verkopende partij. In dit geval is de factuur vanuit uw gekozen dealer uw garantiebewijs.

De kosten van de reparatie buiten de garantievoorwaarden hangt af van de aard van het defect, het benodigde materiaal en arbeidsuren. Voor het waterfilter variëren de geschatte kosten tussen €20,- en €375,-. Voor de waterkoeler variëren de geschatte kosten tussen €20,- en €800,-.

 

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@druppa.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heb je een andere vraag?

Staat uw vraag niet tussen de veelgestelde vragen of wilt u meer informatie ontvangen? De dealer in jouw regio staat klaar om je van passend advies te voorzien.

Vind uw dealer